Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару. Процедура повернення та обміну товару Належної якості*: - проінформуйте нас за номером +380 (93) 037-14-48 про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 3 (трьох) робочих днів. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок покупця. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту: відділення № 26, м. Рівне, вул. Студентська, буд. 34, отримувач Кравчук Ірина В'ячеславівна, тел. +380 (93) 037-14-48. Процедура повернення та обміну товару Неналежної якості**: - проінформуйте нас за номер +380 (93) 037-14-48 про намір повернути оплачений товар; - повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; - після отримання товару протягом 3 (трьох) робочих днів ми повертаємо Вам кошти на банківську карту або надсилаємо інший товар. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок продавця. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту: відділення № 26, м. Рівне, вул. Студентська, буд. 34, отримувач Кравчук Ірина В'ячеславівна, тел. +380 (93) 037-14-48. *Товар належної якості це: - товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. **Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації. До товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну відносяться: 1. Апарати для гоління.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.